Verloofde 'Romana' (51) van zanger Rinus is overleden: "We hadden nog veel leuke plannen" - VRT.be - Crune Blogs

Latest

2024年6月9日日曜日

Verloofde 'Romana' (51) van zanger Rinus is overleden: "We hadden nog veel leuke plannen" - VRT.be

Debora Siepman (51), de verloofde van Rinus Dijkstra, is overleden. Dat meldt de Nederlandse zanger via sociale media. Siepman was vooral bekend als 'Romana' uit de internethit 'Romana op de scooter'. 

"Vandaag is mijn vriendin Debora plotseling overleden", schreef Rinus Dijkstra, ook bekend als zanger Rinus, gisterenavond op Facebook. Debora en Rinus waren verloofd. "We hadden nog heel veel leuke plannen voor de toekomst. Helaas is dit niet meer mogelijk. Ik ben omringd door familie en heel veel lieve mensen en wil jullie bedanken voor alle lieve berichten die ik nu al heb gekregen."

Debora figureert in heel wat videoclips van haar verloofde. Ze speelt Marlous in zijn eerste hit 'Hey Marlous', maar werd vooral bekend als 'Romana' uit 'Met Romana op de scooter'. Zanger Rinus scoorde daarmee in 2011 een internethit, de videoclip werd op YouTube miljoenen keren bekeken. Zelfs in Amerika ging de clip niet onopgemerkt voorbij

Debora Siepman werd 51 jaar oud. Volgens de Friese krant Omrop Fryslan overleed ze aan de gevolgen van een hartstilstand. Politie en ambulance waren snel ter plaatse, maar konden niets meer voor haar betekenen. 

Zanger Rinus staat normaal gezien eind deze zomer op het podium van Kamping Kitsch Club in Kortrijk, maar de komende periode wil hij eerst even rust "om alles te verwerken". "Jullie begrijpen vast dat dit enorm hard aankomt. (...) Ik hoop dat iedereen mij de rust gunt die ik daarbij hard nodig zal hebben."

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiVWh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyNC8wNi8wOC9kZWJvcmEtc2llcG1hbi1yb21hbmEtemFuZ2VyLXJpbnVzLW92ZXJsZWRlbi_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿