Stan Van Samang over de zaak-Eveline: “Et alors? Ik heb geen huis in brand gestoken” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年12月29日火曜日

Stan Van Samang over de zaak-Eveline: “Et alors? Ik heb geen huis in brand gestoken” - Het Nieuwsblad

“Ondanks alles wil ik 2020 toch niet zo snel mogelijk vergeten.” Dat verklaart Stan Van Samang deze week in Dag Allemaal, waarin hij ook nog eens terugkomt op de zaak-Eveline. “Als mensen me nu nog over die naaktfoto’s aanspreken, houd ik het op: et alors? Het is ook maar dat, . Ik heb geen huis in brand gestoken.”

“Ja, die foto’s waren massaal verspreid en ik vond dat vernederend, maar ik kon daar niet bij blijven stilstaan”, aldus de zanger/acteur die binnenkort zijn opwachting maakt in de Eén-soap ‘Thuis’. “Ondertussen lukt het om dit achter mij te laten. Ik weet nog hoe pijnlijk ik het vond en ik besefte ook dat die kwestie misschien wel altijd aan mijn naam zal blijven plakken, maar het leven gaat voor. Ja, ik heb een fout gemaakt, maar ik heb verantwoording afgelegd bij de mensen bij wie ik mij moet verantwoorden.”

Van Samang is de afgelopen weken naar eigen zeggen nog amper aangesproken over de zaak-Eveline. “En wie dat wel deed, wist vaak niet goed waar het over ging. Daar hield ik dan ook geen rekening mee. De mensen die me na aan het hart liggen en die me er iets over wilden zeggen, hebben dat gedaan. Ik heb naar hen geluisterd en mijn kant van het verhaal verteld. En dat is het. Daar moeten we dus niet meer op terugkomen. Als mensen me er nu nog over aanspreken, houd ik het op: et alors? Ik wil er het liefst een punt achter zetten. Het is ook maar dat, ? Ik heb geen huis in brand gestoken.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMjI5XzkyOTYyMTQx0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿