De ene twijfelde nog, de andere was al vanaf seconde één smoorverliefd: de boeren van 'Boer zkt vrouw' hebben gekozen - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年11月3日火曜日

De ene twijfelde nog, de andere was al vanaf seconde één smoorverliefd: de boeren van 'Boer zkt vrouw' hebben gekozen - Het Nieuwsblad

De ene twijfelde nog, de andere was al vanaf seconde één smoorverliefd: de boeren van ‘Boer zkt vrouw’ hebben gekozen

Paardenverzorgster en -trainster Veerle koos voor beveiligingsagent en ruiter Thibaut (33) uit Steenhuffel. Foto: DPG Media

Nog eens drie boeren hebben aan Boer Zkt Vrouw een nieuwe liefde overgehouden. Maandag was te zien hoe paardenpensionhouder Dries (32), die bleef twijfelen tot de laatste seconde, koos voor bediende Melissa (35) uit Eke. Die had al lang een boon voor de Zuienkerkenaar. Geen verrassing bij kippenboer Frits (23). Hij gaf de voorkeur aan forensisch auditor Hanne (23) uit Wellen, het meisje waar hij al vanaf de eerste seconde smoorverliefd op was. “Ik heb gekozen voor het meisje tot wie ik me het meest aangetrokken voel. En ik hoop en denk dat ik aan An-Sofie sowieso een goede vriendin zal overhouden”.

Paardenverzorgster en -trainster Veerle (29) wil verder het amoureuze pad verkennen met beveiligingsagent en ruiter Thibaut (33) uit Steenhuffel. “Ik ben echt zeker van m’n keuze. Die heeft niets met Nelis als persoon te maken, maar ik zoek echt een man die sterk in zijn schoenen staat en mij wat meetrekt in plaats van andersom.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMTAyXzk3NDYzNzc00gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿