Ella Leyers reageert op geruchten dat ze zich met opzet uit Slimste Mens liet spelen: 'Dit was er aan de hand' - Nieuws365 - Crune Blogs

Latest

2020年11月12日木曜日

Ella Leyers reageert op geruchten dat ze zich met opzet uit Slimste Mens liet spelen: 'Dit was er aan de hand' - Nieuws365

Woensdag 11 November 2020 - 17:00   I   Foto: VIER  I   door Redactie

Ella Leyers reageert op geruchten dat ze zich met opzet uit Slimste Mens liet spelen:

Na 18 afleveringen verdween Ella Leyers gisteren uit de Slimste Mens ter Wereld. Het record van het aantal deelnames had ze toch al een tijdje op zak. Ella kon niet op enkele automerken komen in de finale.

Heel wat mensen denken dat Ella zich bewust eruit liet spelen, maar dat ontkent ze. "Het ging allemaal zo snel, dus ik had niet meteen door wat er gebeurd was. Ook al weet ik van mezelf dat ik geen grote autokenner ben", zegt ze aan VRT NWS.

"18 deelnames op rij, dat is méér dan voldoende. Ik berust daarin, want het moest ooit eens stoppen. Niet van bij de eerste keer eruit liggen: dat was het doel. En voor 1 miljoen kijkers wil je natuurlijk niet afgaan. Ik voelde daar in het begin wel stress door, maar ik kon me steeds beter ontspannen", vertelt Ella.

Record

"In aanloop naar de 11e aflevering - het record van mijn zus Olga - werd die stress weer opgedreven. Het even goed doen als zij: dat leek me wel leuk. En in de 12e aflevering had ik ook stress, omdat het record op het spel stond. Daarna was alles ok, behalve het finalespel zelf: dat blijft zenuwslopend."

Wat is jouw mening?

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMihQFodHRwczovL25pZXV3czM2NS5iZS9uZXdzL2VsbGEtbGV5ZXJzLXJlYWdlZXJ0LW9wLWdlcnVjaHRlbi1kYXQtemUtemljaC1tZXQtb3B6ZXQtdWl0LXNsaW1zdGUtbWVucy1saWV0LXNwZWxlbi1kaXQtd2FzLWVyLWFhbi1kZS1oYW5k0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿