VRT-woordvoerder Hans Van Goethem zegt dat “Canvas bij uitstek de zender is die durft te experimenteren met formats”. Maar: “Na een eerste reeks moet je ook durven evalueren op vlak van bereik en maatschappelijke impact. Met gemiddeld 39.265 kijkers, goed voor 2,4 procent marktaandeel, lag het bereik van "Brommer op zee" helaas veel te laag. Ook met uitgesteld en online kijken groeide dit cijfer nauwelijks aan. Dan moet je conclusies durven trekken. We gaan onze middelen gebruiken om een ander format te zoeken."
Van Goethem: "Bij de VRT laten we het boek niet los. Er staat voor de komende maanden al heel wat op stapel."
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiWGh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMS8wNy8xNS9ib2VrZW5wcm9ncmFtbWEtYnJvbW1lci1hYW4temVlLXN0b3B0LW9wLWNhbnZhcy_SAQA?oc=5
0 件のコメント:
コメントを投稿