Danira Boukhriss over tweede seizoen 'Vandaag': “Impact op mijn privéleven onderschat, maar Will is grootste steun” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年2月11日火曜日

Danira Boukhriss over tweede seizoen 'Vandaag': “Impact op mijn privéleven onderschat, maar Will is grootste steun” - Het Nieuwsblad

Danira Boukhriss (29) is helemaal klaar voor het tweede seizoen van ‘Vandaag’, de dagelijkse talkshow op Eén die ze presenteert. “Ik heb de impact op mijn privéleven onderschat”, zegt ze aan Story. Maar haar vriend Will is tegelijkertijd haar grootste steun.

Acht weken lang een praatprogramma maken, dat kruipt in de kleren. “Het is werken van ‘s ochtends vroeg tot middernacht”, zegt Danira. “Ik durfde in het weekend ook niks te plannen want ik wou scherp blijven en fris zijn op maandag.”

Dat betekent ook: minder tijd doorbrengen met haar vriend Will, ook gekend als rapper onder de naam TheColorGrey. “Ons geluk was zijn nachtelijke werkschema als artiest.” Want als Danira thuiskomt, is Will ook nog wakker. “Op zo’n moment heb je iemand nodig bij wie je de dingen van je af kunt schudden. Dat miste ik op avonden dat hij er niet was.”

Of Will streng is voor haar presentatiewerk? “Het was eigenlijk wel schattig”, zegt Danira. “Na enkele weken zei Will: ik had zo’n stress toen je hieraan begon, wat als het niet goed was? Ik zie je graag, maar ik moet ook eerlijk zijn.” Maar voor Will is het zonneklaar: zijn vriendin is de beste presentatrice van Vlaanderen. “Wat zou ik me dan nog druk maken in kritiek van anderen”, lacht Danira.

Vanaf maandag 17 februari: ‘Vandaag’ op Eén, van maandag tot donderdag om 22.05 uur.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwMjExXzA0ODQzNDM50gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿