Dochter van Margriet Hermans is 45 kilogram kwijt: “Ik ben gewoon gelukkiger” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2020年2月22日土曜日

Dochter van Margriet Hermans is 45 kilogram kwijt: “Ik ben gewoon gelukkiger” - Gazet van Antwerpen

Geel -

Celien Deloof (27), de dochter van tv-figuur Margriet Hermans, koos anderhalf jaar geleden voor een obesitasoperatie, en is vol lof over de Baro-aanpak. Baro is de nieuwe naam van de obesitaskliniek in Ziekenhuis Geel, dat een begrip is op vlak van vermageringsoperaties.

“Ik heb er heel lang over nagedacht en alle voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen”, vertelt Celien. “Mijn medische achtergrond vroeg gewoon een heel goede begeleiding. Die heb ik gevonden bij Baro. ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMidmh0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMDAyMjFfMDQ4NTkyNDYvZG9jaHRlci12YW4tbWFyZ3JpZXQtaGVybWFucy1pcy00NS1raWxvZ3JhbS1rd2lqdC1pay1iZW4tZ2V3b29uLWdlbHVra2lnZXLSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿