Maaike Cafmeyer geeft emotionele speech op Ensors: “Een bijzonder woelig moment in mijn leven” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年1月25日月曜日

Maaike Cafmeyer geeft emotionele speech op Ensors: “Een bijzonder woelig moment in mijn leven” - Het Nieuwsblad

Maaike Cafmeyer werd zaterdagavond bekroond met de Ensor voor ‘Beste Actrice in een tv-serie’. Voor Maaike Cafmeyer deed haar eerste Ensor zichtbaar deugd, middenin de mediastorm rond de zaak-Bart De Pauw. Ze reageerde emotioneel. “Ik ben een klein beetje van slag. Deze prijs komt op een bijzonder woelig moment in mijn leven. Dat is zelfs een understatement. Gisteren zei mijn 9-jarige dochter plots tegen me: Mama, may the force be with you. Eerst wist ik niet wat dat wilde zeggen. Maar dan zei ik: Je mag dat elke dag tegen me zeggen. Die kracht vanbinnen, ik haal ze uit mijn gezin.”

Actrices Maaike Cafmeyer, Liesa Naert, Lize Feryn en Ella-June Henrard beschuldigen Bart De Pauw van grensoverschrijdend gedrag: “We willen dat dit stopt”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjEwMTI0Xzk0OTY4Nzky0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿