Waarom Kamal Karmach altijd chocolade op zak heeft en het gevecht der titanen in 'De slimste mens' - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年11月6日金曜日

Waarom Kamal Karmach altijd chocolade op zak heeft en het gevecht der titanen in 'De slimste mens' - Het Nieuwsblad

Ella Leyers kan haar vierde week op rij overleven in ‘De slimste mens’. Maar dan moet ze het opnemen tegen die andere titaan: Delphine Lecompte. En ook de nieuwkomer, zanger Gene Thomas, blijkt wel het een en ander te weten. ‘De slimste mens’ gemist? Wij geven u een samenvatting.

De beste quotes:

Jurylid Kamal Kharmach is jaloers op Gene Thomas: “Ik was verliefd op Kristel (Verbeke, nvdr.). Toen mijn zus vertelde dat jullie gingen trouwen, heb ik op alle posters van u op school Hitlersnorren getekend.”

***

Erik Van Looy: “Zuurkool, ik vind dat geen groenten. Het is mijn show en ik beslis wat groenten zijn.”

Sven de Leijer: “Excuseer, meneer Hitler.”

***

Van Looy: “Heb je vogels, Gene?”

Leyers gniffelt

Van Looy: “Dat is toch geen rare vraag?”

Leyers:Neuh, wat is je favoriete vogel, Gene?

Het mooiste moment:

Delphine Lecompte heeft een laatste opmerkelijke uitspraak voor haar vertrek: “Ik eet niet veel meer dan hummus en chocolade zeevruchten.” Bij Kamal Kharmach wekt dat een onbedwingbare zin in chocolade op. Gelukkig heeft Kharmach altijd chocolade bij de hand. “Dat is niet voorbereid, hé. Ik heb dat altijd bij”, zegt hij, terwijl hij het snoepje in zijn mond steekt. “Ja, ik heb een probleem.” Sven de Leijer doet er nog een schepje bovenop: “Het zotte is, dat hieronder nog een kip aan het braden is.” Smakelijk!

(Lees verder onder de video)

Video: VIER

De winnaar van gisteravond:

Gene Thomas wint van Delphine Lecompte én Ella Leyers.

De verliezer:

Noem het maar het gevecht der titanen, dat finalespel tussen de (voorlopige) nummers één en twee van dit seizoen. Slimme tactiek van Leyers zorgt ervoor dat Delphine Lecompte moet vertrekken. (Lees verder onder de video)

De nieuwkomer maandag:

Beatmaker en dj Umi Defoort

De tussenstand

1 Ella Leyers (17 afleveringen)

2 Delphine Lecompte (6 afleveringen)

3 Riadh Bahri (4 afleveringen)

4 Hans Vanaken (4 afleveringen)

5 Ben Crabbé (3 afleveringen)

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMTA1Xzk1ODE0NzQ40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿