Prins Harry: 'Ik wil mijn vader en broer terug' - De Standaard - Crune Blogs

Latest

2023年1月3日火曜日

Prins Harry: 'Ik wil mijn vader en broer terug' - De Standaard

De Britse prins Harry zegt in een nieuw interview dat zijn getroebleerde relatie met de koninklijke familie niet nodig was. ‘Ik wil een familie, geen instituut.’

Zowel de Britse zender ITV als de Amerikaanse zender CBS zendt zondag een interview uit met de Britse prins Harry, twee dagen voor het verschijnen van diens autobiografie Spare. Beide zenders hebben al enkele fragmenten gelost.

‘Ik wil graag mijn vader terug, ik wil graag mijn broer terug’, zegt Harry aan ITV-journalist Tom Bradby, een vriend van hem en zijn vrouw Meghan Markle. Hij zegt dat ‘ze absoluut geen wil tot verzoening tonen’, al is het niet duidelijk wie hij juist bedoelt. ‘Het voelt alsof ze het beter vinden om ons als de slechteriken te houden.’

In het andere interview met de Amerikaanse zender CBS zegt Harry dat Buckingham Palace heeft geweigerd om hen publiekelijk te steunen, terwijl hij dat wel zag gebeuren voor andere familieleden. ‘Op een bepaald moment wordt stilte bedrog’, aldus de jongste zoon van de Britse koning.

Opnieuw haalt hij hard uit naar het Paleis. ‘Elke keer als ik het onder vier ogen probeerde te doen, waren er briefings en lekken in de pers tegen mij en mijn vrouw. Het Paleis zal een royaltywatcher informatie oplepelen, en onderaan het artikel staat dan dat Buckingham Palace om commentaar werd gevraagd. Maar het hele artikel is de commentaar uit Buckingham Palace.’

Buckingham Palace laat weten geen commentaar te geven op de trailers.

Eerder kwam ook al een zesdelige Netflix-documentaire uit waarin de Britse prins Harry en zijn echtgenote Meghan Markle hun grieven uitten over het Britse koningshuis.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMWh0dHBzOi8vd3d3LnN0YW5kYWFyZC5iZS9jbnQvZG1mMjAyMzAxMDJfOTU2NTY3MzHSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿