Emotionele Oscar And The Wolf draagt Tomorrowlandshow op aan pas overleden neef: "Andrik, deze is voor u, jongen" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2019年7月28日日曜日

Emotionele Oscar And The Wolf draagt Tomorrowlandshow op aan pas overleden neef: "Andrik, deze is voor u, jongen" - VRT NWS

Tijdens de eerste nummers draait Colombie zich vaak met de rug naar het publiek, om zo ongemerkt mogelijk de tranen uit zijn ogen te wrijven. Pas halfweg de set na "Princes" en "Strange entity" schept de zanger klaarheid. "Het spijt me zo, maar jullie weten waarschijnlijk niet wat er gaande is", zo steekt hij van wal. 

"Twee dagen geleden is mijn neef, mijn beste vriend, overleden. Als hij naar een van mijn concerten kwam, dan moest hij altijd huilen. Daarom speel ik deze show vanavond, voor hem. Dank jullie voor de steun, en het spijt me heel erg dat ik niet kan zingen op de manier dat ik het zou willen", aldus Colombie. "Andrik, deze is voor u, jongen", zo besluit hij in het Nederlands.

Na deze korte speech haalt hij zichtbaar opgelucht adem en speelt Colombie de rest van het concert met meer energie, en af en toe een glimlach op het gezicht. Hij maant het publiek aan om zich vooral te amuseren. En dat gebeurt ook, met veel applaus en hartjes die gevormd worden in de lucht, ondanks de regen die een uur lang met bakken uit de hemel valt.

Bekijk hieronder in de integrale video van het concert vanaf minuut 41 de boodschap van Max Colombie over zijn neef: 

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/27/oscar-and-the-wolf-tomorrowland-2019/

0 件のコメント:

コメントを投稿