“Een fout, een stommiteit”: het vergeten 'eerste huwelijk' van Koen Wauters - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年1月19日日曜日

“Een fout, een stommiteit”: het vergeten 'eerste huwelijk' van Koen Wauters - Het Nieuwsblad

“Een fout, een stommiteit”: het vergeten ‘eerste huwelijk’ van Koen Wauters

Koen Wauters en Carolijn Lilipaly in 1999. Foto: VUM

Na 17 jaar huwelijk gaan Koen Wauters en Valerie De Booser scheiden. De twee zijn naar eigen zeggen uit elkaar gegroeid. Het is echter niet de eerste keer dat de Clouseau-zanger eeuwige trouw beloofde.

Voor de Clouseau-zanger met Temptation Island-verleidster Valerie De Booser in het huwelijksbootje stapte, trouwde hij in 1998 met de Nederlandse MTV-presentatrice Carolijn Lilipaly. Wauters kwam toen net uit een relatie met VT4-presentatrice Dagmar Liekens. Ze leerden elkaar kennen in 1998 en datzelfde jaar trouwden ze in het grootste geheim tijdens een vakantie op Sint-Maarten.

Het huwelijk hield drie jaar stand. In 2002 vertelde hij dat het huwelijk amicaal was afgelopen. “Carolijn en ik zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. We blijven het goed met elkaar menen en doen daar ook ons best voor. Ook al weten we dat we niet samen oud zullen worden.”

Maar in 2017 klonk het heel anders. Hij vertelde aan Het Laatste Nieuws dat hij vrede had genomen met zijn liefdesparcours. Hij had een kortstondige romance met Miss Nederland Hilda van der Meulen, een relatie met Babette van Veen en woonde een tijd samen met Dagmar Liekens. “Maar het enige wat me wél gestoord heeft, is mijn huwelijk met Carolijn. Dat is een fout gebleken, een stommiteit. Vrienden hadden me nochtans gewaarschuwd, maar ik was te blind door verliefdheid toen dat gebeurde. Achteraf gezien was dat hele gebeuren een fake boel. Niet oprecht. Ik vind het heel vervelend om hierover te praten en eigenlijk zou ik gewoon moeten zwijgen. Alsof het nooit gebeurd is. Maar toen voelde ik me écht in ’t zak gezet.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwMTE4XzA0ODExNDM00gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿