Gerard uit 'Boer zkt. vrouw' over breuk met Marijke: “Ik was verrast dat we een koppel werden” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年3月31日火曜日

Gerard uit 'Boer zkt. vrouw' over breuk met Marijke: “Ik was verrast dat we een koppel werden” - Het Nieuwsblad

Gerard uit ‘Boer zkt. vrouw’ over breuk met Marijke: “Ik was verrast dat we een koppel werden”

Foto: Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Het was de grootste verrassing van ‘Boer zkt. vrouw: de wereld rond’: de relatie tussen boer Gerard (43) en Marijke (42). De twee bleken elkaar, na enkele strubbelingen, dan toch gevonden te hebben. Maar het mocht niet blijven duren. Boer Gerard had het wel zien aankomen, vertelt hij aan Dag Allemaal.

De liefde kon niet blijven duren, vertelde Marijke recent nog aan onze krant. “Het contact verwaterde en we verschillen te veel”, klonk het. Ook Gerard heeft in dat artikel een verklaring voor de breuk gevonden. “Ze had me wel laten weten dat ze minder gevoelens voor mij had, maar meer uitleg kreeg ik niet. Die heb ik in de krant gelezen.”

Marijke nam dus duidelijk het initiatief om een einde aan de prille relatie te maken, toch was het geen complete verrassing voor Gerard. “Ik kan niet elke week of zelfs om de veertien dagen naar België rijden, en dat vond zij blijkbaar ook te weinig. Eerlijk? Ik was verrast toen we na het programma alsnog een koppel werden.”

Of de boer opnieuw aan het daten gaat, in Duitsland of België? “Ik zou dat wel graag willen”, klinkt het. Maar het coronavirus steekt er voorlopig een stokje voor.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwMzMxXzA0OTA3ODMy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿