Samenwonen loopt niet van een leien dakje bij Sonny en Laura in 'Blind getrouwd': “Toen ik hoorde dat hij ongelukkig was, ben ik beginnen wenen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年3月23日月曜日

Samenwonen loopt niet van een leien dakje bij Sonny en Laura in 'Blind getrouwd': “Toen ik hoorde dat hij ongelukkig was, ben ik beginnen wenen” - Het Nieuwsblad

Op huwelijksreis botsten ze al op hun verschillende tempo’s in de relatie. Maar nu Sonny (30) en Laura (27) in ‘Blind getrouwd’ samenwonen, is het hun verschillende levensstijl die voor problemen zorgt. Om de angel eruit te trekken, gaat Sonny enkele dagen weer in zijn eigen studio slapen. “Ik voelde me gefaald. Waarom kon ik niet gewoon mezelf zijn”, vertelt Laura nu.

“Ik ben al ongelukkig aan het worden. Ik heb een paar keer gedacht om in Antwerpen terug te gaan slapen en dan wel nog de leuke activiteiten samen doen. Maar dat we niet de hele tijd samen zijn, want ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwMzIzXzA0ODk4OTU00gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿