Cocktails mixen en elkaars nummer vragen: dit was 'De slimste mens' - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年11月20日金曜日

Cocktails mixen en elkaars nummer vragen: dit was 'De slimste mens' - Het Nieuwsblad

Comedienne Serine Ayari maakte vanavond haar intrede in De slimste mens. Ze bleek niet de enige te zijn die al ’s in een andere taal optreedt. Jurylid Bart Cannaerts vertelde een verhaal over die keer dat hij een tolk naast hem op het podium had staan. Ook Roger van DobbitTV dook op, om een vraag te stellen over cocktails.

De winnaar van vanavond:

Catherine Van Eylen sleept voor de tweede keer op rij de overwinning in de wacht.

De verliezer:

We hebben geweten dat ze er was, maar comédienne Serine Ayari verlaat het spel na één deelname. “Als je nog ’s een show speelt, komen Erik en ik kijken”, zei Conner Rousseau troostend. “Maar betalen, hé”, was het antwoord. “Ik ga jullie niet op de gastenlijst zetten.”

De nieuwkomer van maandag:

Nieuwsanker Fatma Taspinar.

De beste quotes:

Erik Van Looy: “Serine, je treedt op in drie talen. Dat betekent dan toch dat je slim bent?”

Serine Ayari: “Nee, ik praat gewoon graag.”

***

Van Looy tegen Bart Cannaerts: “Heb jij al eens in een andere taal opgetreden?”

Cannaerts: “Ooit wel met een tolk. Die vertaalde mijn moppen dan voor de zaal.”

Van Looy: “Waar was dat dan?”

Cannaerts: “Poperinge.”

***

Van Looy: “Ik ben goed in breakdance. Altijd als ik dans, break ik iets.”

Het Mooiste moment:

Doe-het-zelver Roger van DobbitTV kwam een vraag stellen over cocktails. “Ik hoor jullie al denken: dat zal wel een screwdriver zijn”, zei hij. “Maar niet alles wat ik doe heeft met klussen te maken. Vandaag maak ik margharita’s.” Waarop Roger geen blitse cocktailmixer bovenhaalde, maar één van zijn ouwe getrouwe werktuigen. Toch iets met klussen dus. Serine Ayari somde trouwens zonder problemen de basisingrediënten van de cocktail op.

De tussenstand

1 Ella Leyers (18 afleveringen)

2 Delphine Lecompte (6 afleveringen)

3 Conner Rousseau (6 afleveringen)

4 Riadh Bahri (4 afleveringen)

5 Umi Defoort (4 afleveringen)

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMTE5Xzk2NTY2NTc10gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿