Dit zijn eerste beelden vanop set kerstspecial De Kampioenen: "Ode aan Johny Voners, goed evenwicht in lach en traan" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2020年11月19日木曜日

Dit zijn eerste beelden vanop set kerstspecial De Kampioenen: "Ode aan Johny Voners, goed evenwicht in lach en traan" - VRT NWS

De komende weken wordt deze eenmalige kerstaflevering verder opgenomen en gemonteerd. Maar wat erna? Komt er nog een nieuwe reeks of een film? "Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik denk dat dat heel moeilijk wordt. Ik weet het niet, maar ik voel het niet", zegt Swartenbroekx. "Dat begrijp ik", zegt Destadsbader, "maar ik voel wel dat de zin er nog is bij de acteurs, maar vooral ook bij het publiek. We zullen hierover moeten spreken. Welke beslissing het ook wordt, het zal de juiste zijn."

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNmh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8xMS8xOC9kZS1rYW1waW9lbmVuL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿