Voor het eerst stapt kandidaat zelf op in 'Bake off', voor vriendin met corona: “Gij kieken, zei ze, dat moet je toch niet doen voor mij” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年11月26日木曜日

Voor het eerst stapt kandidaat zelf op in 'Bake off', voor vriendin met corona: “Gij kieken, zei ze, dat moet je toch niet doen voor mij” - Het Nieuwsblad

Opschudding in de aflevering van ‘Bake off Vlaanderen’ woensdagavond. Kandidaat-bakker Anthony Defrancq (24) beslist zelf op te stappen in de plaats van de naar huis gestuurde Jens Detollenaere (31). Een beslissing die hij nam nadat hij te horen kreeg dat zijn vriendin besmet was met het coronavirus. “Op weg naar huis dacht ik wel even: heb ik die knoop nu echt in tien seconden doorgehakt?”

“Kan ik zijn plaats niet innemen?” Jens Detollenaere is in Bake off Vlaanderen op Vier woensdagavond net naar huis gestuurd, wanneer zijn medekandidaat Anthony Defrancq weifelend zijn vinger opsteekt ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMTI1Xzk3NDg0Nzcw0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿