Is Kanye West in Wijnegem? Leraar Peter kwam hem tegen tijdens een wandeling: "Gerucht gaat dat hij hier loft kocht" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2021年9月24日金曜日

Is Kanye West in Wijnegem? Leraar Peter kwam hem tegen tijdens een wandeling: "Gerucht gaat dat hij hier loft kocht" - VRT NWS

De Amerikaanse rapper en zanger Kanye West zou in Wijnegem gespot zijn. Leerkracht Peter Hoste uit de Stokerijstraat in Wijnegem zegt dat hij een babbeltje heeft gedaan met West toen hij op wandeling was met zijn honden. “Hij keek raar op toen ik zei dat ik hem niet kende", vertelt Hoste op Radio 2 Antwerpen. 

Leraar Peter Hoste zegt dat hij Kanye West tegenkwam aan de kunstgalerie Kanaal in Wijnegem van binnenhuisarchitect en antiek- en kunsthandelaar Axel Vervoordt. Dat zou wel eens kunnen kloppen, aangezien West een goede vriend is van Vervoordt, die ook zijn huis in Calabasas in California heeft ingericht. 

Hoste doet zijn verhaal op Radio 2 Antwerpen. Erg onder de indruk van de ontmoeting was hij alvast niet: “Aan de hoek van de straat sprong mijn jongste hond tegen een meneer aan die niet al te groot was. Ik excuseerde mij en de man antwoordde in het Engels. Ik vroeg hem of hij hier woont, waarop hij raar opkeek. Hij vroeg of ik hem niet kende en hij zei dat hij Kanye West is."

Kanye zou hier zijn zonder bodyguards en zou de rust in Wijnegem opzoeken

Peter Hoste

“Ik zei dat ik wel al eens van hem gehoord had, maar dat onze muzikale smaak waarschijnlijk verschillend is. Daar moest hij wel mee lachen”, aldus Hoste. Volgens Hoste is Kanye al een week in Wijnegem en logeert hij in het woonproject Kanaal. Hoste is wel nog maar de enige die Kanye gespot heeft. “Mijn buren zijn fan of kennen hem, maar zij zijn hem nog niet tegen gekomen. Kanye zou hier zijn zonder bodyguards en zou de rust in Wijnegem opzoeken. Het is hier dan ook een geweldige locatie en fantastisch om hier te mogen wonen.” 

Luister hier naar het interview op Radio 2 Antwerpen.

Foto: Radio 2

Heeft Kanye West een loft gekocht?

“Het gerucht gaat dat hij een loft heeft gekocht hier, maar dat weet ik niet. Als het zo zou zijn, dan zal ik hem in de toekomst nog meer tegenkomen en nu ga ik hem wel herkennen”, vertelt Hoste al lachend. Axel Vervoordt bevestigt dat Kanye West een persoonlijke vriend is en dat ze aan verschillende projecten samenwerken. De site van Kanaal met de industriële archeologie temidden van groen en de belangrijke kunstinstallaties ziet West als een bron van inspiratie, klinkt het.

Lees verder onder de foto.

Kanaal in Wijnegem van Axel Vervoordt - Appartementen en kantoorruimte in Wijnegem langs het Albertkanaal
Foto: Radio 2

Het Kanaal in Wijnegem is een woonproject van binnenhuisarchitect en antiquair Axel Vervoordt. “Hij heeft hier er ook een kunstgalerij”, vertelt Hoste. “Het is hier een oude stokerij wereldberoemd was tot in de negentiende eeuw. Maar dan jammer genoeg failliet is gegaan."

"De gebouwen van de stokerij stonden vroeger op instorten tot Axel Vervoordt ze heeft gekocht en er een succesvol woonproject van maakte. Het is nu prachtig gerenoveerd. Er is een kantoorgebouw, maar ook woningen en lofts. Ik moet eerlijk zijn, ik kan het zelf niet permitteren om er iets te kopen maar er over wonen is ook al niet fout”, aldus Hoste. 

Leraar Peter Hoste met zijn honden waarmee hij Kanye West tegen kwam.
Foto: Radio 2
Leraar Peter Hoste
Foto: Radio 2

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiQmh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMS8wOS8yNC9pcy1rYW55ZS13ZXN0LWluLXdpam5lZ2VtL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿