Echtgenoten James Cooke (37) en Dorian Liveyns (28): “Ik zag hem eerst als, euh…”- “Zeg het maar: onenightstand” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年11月21日日曜日

Echtgenoten James Cooke (37) en Dorian Liveyns (28): “Ik zag hem eerst als, euh…”- “Zeg het maar: onenightstand” - Het Nieuwsblad

James en zijn man Dorian: “In het begin hebben we een open relatie geprobeerd. Dat was mijn idee. Een stoem idee.” 

James en zijn man Dorian: “In het begin hebben we een open relatie geprobeerd. Dat was mijn idee. Een stoem idee.” ©  lfb

James Cooke (37) staat doorgaans in de schijnwerpers. Maar afgelopen week leerde Vlaanderen “de man van” beter kennen dankzij De slimste mens ter wereld: acteur Dorian Liveyns (28). Al draaien komende donderdag de spots weer de andere kant op, wanneer James de musical van start gaat op Play 4. Een dubbelgesprek over drukke agenda’s, hun kinderwens en open relaties. “Toen was ik snel om te kiezen voor monogamie.”

Wim Dehandschutter

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjExMTE5Xzk2NzUyNDUz0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿