Gigi Hadid (23) maakte van haar passage op het Coachella-festival gebruik om haar nieuwe sponsor McDonald’s in ‘the picture’ te zetten. Gewillig poseerde ze met enkele frietjes voor de camera en deelde daarvan het bewijs op Instagram. Maar daar is niet iedereen even blij mee.
Gigi Hadid is een van de meest gegeerde modellen van het moment. Getuige daarvan zijn haar lucratieve samenwerkingen met onder meer Maybelline, Tommy Hilfiger, Fendi en Moschino. Daar kan met McDonald’s nu nog een nieuwe naam aan toegevoegd worden. Op Instagram deelde ze een foto van zichzelf terwijl ze enkele frietjes van de fastfoodketen aan het eten was, een ‘fond leggen’ voor ze naar de festivalweide trok.
Het topmodel heeft zo’n 47 miljoen volgers, onder wie heel wat jonge fans, en dus vinden velen het niet kunnen dat ze dergelijke ongezonde voeding promoot. “Je bent prachtig, maar je maakt reclame voor voedsel dat tot obesitas kan leiden en het leven van mensen verwoest”, reageerde er iemand op de post. Anderen vragen zich dan weer af of ze wel echt van die frietjes eet die ze promoot. “Alsof je daar iets van hebt gegeten… je hebt genoeg geld, waarom moet je dan voor zoiets reclame maken?”
Jaloezie
Gigi zelf heeft nog niet gereageerd op de hetze. Toch krijgt ze ook steunbetuigingen en zijn sommige van haar volgers zelfs jaloers. “Ik zou ook wel door McDonald’s gesponsord willen worden”, klinkt het.
続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190416_04333769
0 件のコメント:
コメントを投稿