België als enige niet in "Love shine a light"-cover Songfestival, Alex Callier: "Artistiek nog nooit compromis gesloten" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2020年5月17日日曜日

België als enige niet in "Love shine a light"-cover Songfestival, Alex Callier: "Artistiek nog nooit compromis gesloten" - VRT NWS

"Ik heb artistiek nog nooit compromissen gesloten", verdedigt Callier zijn beslissing. "De enige reden waarom ik dit had overwogen, was als alle opbrengsten van deze hymne naar het goede doel gegaan waren, dan had ik mijn principes aan de kant willen zetten, maar dat is nu niet het geval. Het was gewoon een tv-uitzending. Ik heb op voorhand nooit mijn ok gegeven om aan dit soort tv-uitzending mee te doen. Ik heb mijn ok gegeven om mee te doen aan het Eurovisiesongfestival. En dat doe ik ook met 200% en daar ga ik voor ons land echt strijden voor een zo goed mogelijke plaats."

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiX2h0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8wNS8xNy93YWFyLXdhcy1ob292ZXJwaG9uaWMtaW4tbG92ZS1zaGluZS1hLWxpZ2h0LWNvbXBpbGF0aWUv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿