Boer Tristan schat zijn kansen met de Nederlandse Lucas in: “Als het toch niks wordt, ga ik zo teleurgesteld zijn” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年10月28日水曜日

Boer Tristan schat zijn kansen met de Nederlandse Lucas in: “Als het toch niks wordt, ga ik zo teleurgesteld zijn” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Boer Tristan schat zijn kansen met de Nederlandse Lucas in: “Als het toch niks wordt, ga ik zo teleurgesteld zijn”  Het Laatste Nieuws
  2. Tristan uit 'Boer Zkt Vrouw' zeer streng voor Lucas: “Dan zou ik hem naar huis gestuurd hebben”  Nieuws365
  3. “Ik hoop dat ik mijn droomjongen heb gevonden”  Het Belang van Limburg
  4. David uit 'Boer zkt Vrouw' kiest voor Sarah, maar vooral om praktische redenen: “Ik heb nog geen diepere gevoelens voor haar”  Het Laatste Nieuws
  5. David uit 'Boer zkt Vrouw' over Sarah: "Dat was een extra stimulans om voor haar te kiezen"  Metro België
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijgFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvdHYvYm9lci10cmlzdGFuLXNjaGF0LXppam4ta2Fuc2VuLW1ldC1kZS1uZWRlcmxhbmRzZS1sdWNhcy1pbi1hbHMtaGV0LXRvY2gtbmlrcy13b3JkdC1nYS1pay16by10ZWxldXJnZXN0ZWxkLXppam5-YTc5NjFjYWUv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿