Prins Laurent over halfzus Delphine tijdens bezoek aan centrum voor geleidehonden in Tongeren: "Ik ken haar al 20 jaar" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2020年10月22日木曜日

Prins Laurent over halfzus Delphine tijdens bezoek aan centrum voor geleidehonden in Tongeren: "Ik ken haar al 20 jaar" - VRT NWS

We weten al langer dat prins Laurent een groot hart voor dieren heeft, en dat werd tijdens zijn bezoek in Tongeren nog maar eens duidelijk. Het raakte hem om te zien hoe de honden gekweekt en opgeleid worden om later blinden te helpen. "Mijn kinderen zouden zo graag een hond hebben, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen, dan pas kunnen we misschien een dier in huis nemen", zegt prins Laurent. Hij verwijst daarmee naar de rugproblemen waarmee hij al een tijdje sukkelt.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiaWh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8xMC8yMi9wcmlucy1sYXVyZW50LWJlem9la3QtYmVsZ2lzY2gtY2VudHJ1bS12b29yLWdlbGVpZGVob25kZW4taW4tdG9uL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿