Opwinding over Jagger en sluwe allianties in 'De slimste mens ter wereld' - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年10月27日火曜日

Opwinding over Jagger en sluwe allianties in 'De slimste mens ter wereld' - Het Nieuwsblad

De winnaar van gisteravond:

Er staat geen maat op Ella Leyers: alweer de sterkste.

De verliezer:

Michel Houllebecq werd Riadh Bahri fataal. Blokken-quizmaster Ben Crabbé kende zijn voornaam wel.

De nieuwkomer van vanavond:

Actrice Nora Gharib.

De beste quotes:

Erik Van Looy: “Wat roepen ze naar jou Riadh?”

“Op Aalst carnaval hebben ze ooit eens Danira Boukhriss naar mijn geroepen.”

Sven De Leijer: “Als hij het hier goed doet, wordt Riadh Bahri de opvolger van Martine Tanghe. Ze hebben het vaak over Martini Tanghe, opdat ze voor het 7 uur-journaal al eens… En hij is Riadh Baccardi hé. Dus samen...”

Frances Lefebure: “Ik vind van mezelf dat ik een heel goede chauffeur ben. Maar mensen zoals Sven spreken dat wel eens tegen.”

De Leijer: “Als ik Frances in de auto zie, doe ik mijn geel hesje aan.”

Lefebure: “In Tunesië ben je erg kwaad op mij geweest. Tijdens Hotel Römantiek moest ik met een jeep rijden. Megastoer, maar ik ben op een haar na in een tentje van productie gereden.”

Het Mooiste moment:

Ella Leyers: “Ik vind het mooi wanneer mannen een rolkraag dragen met daar een lederen jasje over. Zo’n beetje de Will Tura- look.”

Van Looy: “Heb je ‘t gehoord, Sven?”

Lefebure: “Maar als hij dat draagt zie je zo’n klein kopke boven die trui uitsteken. Net een baby die geboren wordt.”

De Leijer: “Ik heb daar te weinig nek voor.”

De tussenstand

1 Ella Leyers

(10 afleveringen)

2 Riadh Bahri

(4 afleveringen)

3 Hans Vanaken

(4 afleveringen)

4 Miguel Wiels

(2 afleveringen)

5 Ben Crabbé

(2 afleveringen)

De slimste mens ter wereld, van maandag tot donderdag om 21.40 uur op VIER

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAxMDI2Xzk2MjYxNTQy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿