COLUMN. “Al die mannen met hun penisjes, doodsbang dat hun lulletje korter is dan die van de man naast hen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年3月21日木曜日

COLUMN. “Al die mannen met hun penisjes, doodsbang dat hun lulletje korter is dan die van de man naast hen” - Het Nieuwsblad

Dinsdag ontmoette ik Piet Hoebeke. We stonden allebei met een boek onder onze arm bij ‘Van Gils en gasten’. Zijn boek ging over de penis en mijn boek ging over mijzelf. Meteen voelde ik het verband. Tijdens het interview riep Piet een aantal beelden op die ik nu niet meer kwijtraak. Iets met een hele rij mannen, een penis van gemiddelde lengte en een linkerbal die net wat lager in het scrotum hangt.

Ik zie die mannen nu steeds voor me, met hun ­penisjes. Allemaal doodsbang dat hun lulletje korter is dan die van de man naast hen. Daar had Piet het ook over, de oeroude wijsheid dat het uiteindelijk ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190320_04270298

0 件のコメント:

コメントを投稿