Charlize Theron voedt zoontje op als een meisje - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年4月19日金曜日

Charlize Theron voedt zoontje op als een meisje - Het Nieuwsblad

Actrice Charlize Theron heeft bevestigd dat ze haar zoontje opvoedt als een meisje. Er deden al langer geruchten de ronde nadat Jackson (7) gezien werd in kleedjes.

“Ik dacht ook dat ze een jongen was. Totdat ze me toen ze drie was aankeek en zei: Ik ben geen jongen”, zei de actrice tegen de Daily Mail. Theron adopteerde Jackson als baby en introduceerde haar ook als jongetje aan de wereld. Er deden al een tijdje geruchten de ronde over de opvoeding die Theron zou hanteren nadat er foto’s van Jackson in kleedjes en met lang gevlochten haar opdoken. Maar nu voedt de actrice Jackson dus op als meisje. “Kijk, ik heb twee prachtige dochters die ik, net als elke andere ouder, wil beschermen en wil zien openbloeien. Ze zijn geboren wie ze zijn. Waar ze zichzelf zullen vinden als ze opgroeien en wie ze willen zijn, dat mag ik niet voor hen beslissen. Mijn taak als ouder is om hen te vieren en hen graag te zien en ervoor te zorgen dat ze alles hebben wat nodig is om te zijn wie ze willen zijn. En ik zal alles doen wat ik kan om ervoor te zorgen dat ze dat recht hebben en daarin beschermd zijn.”

Lachend voegt ze daar nog aan toe dat het de schuld is van haar moeder dat ze niet beter weet. “Ik groeide op in een land waarin mensen halve waarheden geloofden en niemand zei waar het op stond. Ik ben opgevoed om zo net niet te zijn.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190419_04341095

0 件のコメント:

コメントを投稿