RECONSTRUCTIE. Bart De Pauw nuanceerde aantijgingen tegenover ondervragers én zijn entourage: “Ik die actrice gestalkt? We hadden een affaire!” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年5月30日土曜日

RECONSTRUCTIE. Bart De Pauw nuanceerde aantijgingen tegenover ondervragers én zijn entourage: “Ik die actrice gestalkt? We hadden een affaire!” - Het Laatste Nieuws

Exclusief voor abonnees

Videoboodschap van Bart De Pauw in 2017
RV Videoboodschap van Bart De Pauw in 2017
Het lijkt erop dat Bart De Pauw (52) de vele expliciete en ongepaste sms’jes aan vrouwen zal moeten uitleggen aan de rechter. Het parket wil hem namelijk voor de rechtbank slepen. Tijdens het onderzoek de voorbije twee en een half jaar heeft de televisiemaker al veel genuanceerd - tegenover ondervragers én naasten. “Ik die actrice gestalkt? We hadden een affaire! Ik stond voor haar deur omdat ze het mijn vrouw wilde vertellen.” En wat dan met die andere actrice die hij wilde neuken? “Sorry, te veel gedronken.” Een reconstructie.
Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

Je hebt 6% van dit artikel gelezen


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMirwFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovcmVjb25zdHJ1Y3RpZS1iYXJ0LWRlLXBhdXctbnVhbmNlZXJkZS1hYW50aWpnaW5nZW4tdGVnZW5vdmVyLW9uZGVydnJhZ2Vycy1lbi16aWpuLWVudG91cmFnZS1pay1kaWUtYWN0cmljZS1nZXN0YWxrdC13ZS1oYWRkZW4tZWVuLWFmZmFpcmV-YTc0NmMzYzEv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿