Regi: “Milk Inc. is nog niet afgelopen. We komen terug wanneer Linda er zin in heeft” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年5月21日木曜日

Regi: “Milk Inc. is nog niet afgelopen. We komen terug wanneer Linda er zin in heeft” - Het Nieuwsblad

De hit van het jaar lijkt hij al beet te hebben, en nu verkopen ook de tickets voor zijn concert in het Sportpaleis vlot. Regi Penxten is niet meer de man van Milk Inc. en heeft zijn naam volledig gevestigd als solo-dj. Maar dat betekent niet dat het gedaan is met die danceformatie, vertelde hij woensdagavond in Gert late night.

Aan de top van de Ultratop speelt Regi op dit moment haasje-over met The Weeknd. Kom wat dichterbij, de Gene Thomas-song die hij herwerkte voor Liefde voor muziek, staat de ene week op 1, de andere is het weer Blinding lights. Dat hij zich kan meten met zo’n wereldberoemde artiest, bewijst dat Regi Penxten meer dan ooit een gevestigde solonaam is in de muziekwereld.

Het verraste dan ook weinigen dat hij aankondigde in het Sportpaleis te zullen aantreden op zaterdag 1 mei 2021, wanneer de coronacrisis hopelijk ver achter ons ligt. “Ik wil niet negatief denken, ik geloof erin dat we dan gaan kunnen feesten”, zei Regi woensdag in Gert late night. De ticketverkoop voor dat concert loopt goed. “Het gaat echt goed: na 24 uur waren er al 5.000 tickets verkocht. Zonder corona had het dus waarschijnlijk al vol gezeten. Ik ben heel dankbaar dat mensen er toch nog in geloven en tickets kopen.”

Milk Inc.

Nu Regi furore maakt als soloartiest, lijkt zijn glorieperiode bij Milk Inc. ver verleden tijd. “Op het concert zal ik wel een nummertje van Milk Inc. spelen - Walk on water speel ik zeker - maar 20 ga ik er niet spelen. Het concert draait rond mij als soloartiest. Mijn oeuvre is daar uitgebreid genoeg voor.”

Maar afgelopen is het nog niet met die groep, die volgend jaar 25 jaar bestaat. “De eerste jaren komt Milk Inc. wellicht niet terug, nee”, zei Regi. “Zolang Linda (de zangeres, die in 2017 haar 2,5 jaar oude dochtertje Lia verloor aan kanker, nvdr) niet beslist heeft of ze ermee verder wilt, doen we het niet. Maar zodra ze er weer zin in heeft, kunnen we misschien wel nog een Sportpaleis doen.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNTIxXzA0OTY3MDM40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿