Journaliste Deborah Seymus (31) schreef over haar ervaringen met '50 piemels': “Je kunt niet zeggen dat ik een heel fijn liefdesleven achter de rug heb” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年9月24日土曜日

Journaliste Deborah Seymus (31) schreef over haar ervaringen met '50 piemels': “Je kunt niet zeggen dat ik een heel fijn liefdesleven achter de rug heb” - Het Nieuwsblad

Deborah: “Ik kan eerlijk zeggen dat ik alles waarheidsgetrouw heb opgeschreven. Voor de heftige verhalen had ik twee tot drie versies nodig om tot de waarheid te komen” ©  Inge Kinnet

Goeie titel. Dat is het minste wat je kunt zeggen van haar boek. En ja, volgens haar waren het er op de kop af vijftig. Vijftig piemels, vijftig ervaringen, soms fijn, vaak teleurstellend, te vaak traumatisch. Deborah Seymus (31) schreef haar grillige liefdes- en seksleven met grote overgave van zich af. “Ik vraag me af hoeveel vrouwen het oprecht fijn vinden om seks te hebben op een eerste date.”

Tom de Leur

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIwOTIxXzkyNzc5MjEy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿