Razend succesvol, en toch trokken Tim en Sofie de stekker uit Shelter: "Ik was al een tijdje die pure passie kwijt" - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2022年9月30日金曜日

Razend succesvol, en toch trokken Tim en Sofie de stekker uit Shelter: "Ik was al een tijdje die pure passie kwijt" - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Razend succesvol, en toch trokken Tim en Sofie de stekker uit Shelter: "Ik was al een tijdje die pure passie kwijt"  Het Laatste Nieuws
  2. Shelter-oprichter Tim Van Aelst houdt na stopzetten van zijn productiehuis de agenda bewust leeg: “Ik richt nooit nog een bedrijf op”  Gazet van Antwerpen
  3. Shelter-oprichter Tim Van Aelst houdt na het stopzetten van zijn productiehuis de agenda bewust leeg: “Eén ding weet ik zeker: ik richt nooit nog een bedrijf op”  Het Nieuwsblad
  4. Razend succesvol, en toch trokken Tim en Sofie de stekker uit Shelter: “We konden kiezen, geld of tijd. We kozen het tweede”  Het Laatste Nieuws
  5. Afscheid zonder Emmy-nominatie voor 'Billie vs. Benjamin' van Tim Van Aelst  Het Laatste Nieuws
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijwFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvdHYvcmF6ZW5kLXN1Y2Nlc3ZvbC1lbi10b2NoLXRyb2trZW4tdGltLWVuLXNvZmllLWRlLXN0ZWtrZXItdWl0LXNoZWx0ZXItaWstd2FzLWFsLWVlbi10aWpkamUtZGllLXB1cmUtcGFzc2llLWt3aWp0fmFhMWM1NWMxL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿