Tom Waes is woest: 'Over paar weken zitten we in een echte lockdown' - Nieuws365 - Crune Blogs

Latest

2020年5月2日土曜日

Tom Waes is woest: 'Over paar weken zitten we in een echte lockdown' - Nieuws365

Zaterdag 2 Mei 2020 - 13:17   I   Foto: Photonews  I   Bron: Eigen berichtgeving  I   door Redactie

Tom Waes heeft zich razend gemaakt op Facebook. Alles heeft te maken met een bezoek aan de supermarkt in tijden van corona.

Tom Waes is woest:

"Ik ga er geen naam op kleven maar ik kwam vandaag ALLEEN naar een supermarkt die op zondag open was het viel me onmiddellijk op hoeveel volk er in die supermarkt was", zo vertelt Waes over zijn 'avontuur' gisteren. "Het was onmogelijk om aan 'social distancing' te doen. In de groenteafdeling zag ik mensen (die zelf WEL een masker droegen) citroenen 'selecteren' citroenen betasten, citroenen terugleggen, citroenen bekijken en vooral NOG eens terugleggen. Betast, aangetast, besmet .... ..Die specifieke mensen waren trouwens met zijn tweeën ... gezellig samen naar de supermarkt. Waarom houdt die supermarkt aan de ingang mensen in koppel niet tegen ??? Dat is toch al 9 weken lang de regel niet ? Welk stuk hebben die mensen nog altijd niet begrepen? Zowel de citroenenkiezers als de uitbaters van de grote supermarktketen!"

"Na het kopen van mijn goederen eindig ik in een rij waar de 'social distancing' überhaupt NIET kan gerespecteerd worden. Ik probeer krampachtig 1,5 m afstand te houden. De twee citroenkiezers zijn er weer ... zij zijn er totaal niet mee bezig. Die zijn vooral bezig met hun maskers en hun citroenen .... Amper bezig met de realiteit."

"Ik ben geen moeilijk mens. Echt niet. Maar als we na 9 weken nog altijd niet weten hoe we ons moeten gedragen en grote supermarktketens er nog altijd niet voor zorgen dat diezelfde pipo's er door een waterdicht systeem niet in slagen om afstand te houden, met hun poten van verse groenten te blijven omdat ze een andere citroen beter vinden en vervolgens op 30 cm van iemand eens komen kijken of er een leuke postkaart aan de kassa te koop is, denk ik dat we echt niet klaar zijn voor een versoepeling . WTF? Supermarktketens??? Dit is JULLIE verantwoordelijkheid!!! Bij het binnenrijden van jullie parking moet ik op een niet-ontsmette knop duwen, krijg ik een papieren kaartje in mijn hand dat afgescheurd is door de vorige en ik geef mijn bacillen weer door aan de volgende ... waarom eigenlijk ??? Hebben jullie de verantwoordelijkheid niet om over ELK systeem eens na te denken ? Moeten jullie niet iemand aan de ingang zetten die KOPPELS die gezellig komen kiezen BUITEN te houden? Is dat niet jullie taak? Al de andere winkels die binnenkort mogen opendoen moeten 1.000.000 regels volgen en jullie doen eigenlijk gewoon niets?"

"IK ZIT AL 9 WEKEN IN MIJN KOT EN JULLIE DOEN GEWOON UW DEUREN OPEN EN LATEN IEDEREEN BINNEN EN ZORGEN ER AMPER VOOR DAT IK 1,5 M AFSTAND KAN HOUDEN ??? DAT KOPPELS GEWOON GEZELLIG KUNNEN KOMEN WINKELEN ? HALLO ???? WAAR ZITTEN JULLIE EIGENLIJK DE LAATSTE 8000 DODEN ??? WAT GAAT ER GEBEUREN ALS JULLIE OP DEZE MANIER VERDER GAAN ?

"Ik denk dat we op die manier binnen een paar weken in een ECHTE lockdown zitten ... HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN ? 1,5 METER AFSTAND ! GE MOOGT NAAR DE WINKEL MAAR ... ALLEEEN !!! WAS UW HANDEN !!! EN NOGMAALS ... AL DE CHIRUGISCHE MASKERS ZIJN VOOR DE ARTSEN, VERPLEGEND PERSONEEL, ZORGVERLENERS, .... WAAR HALEN JULLIE AL DIE MASKERS TROUWENS ???? UZELF EEN TOPMASKER OP UWE KOP ZETTEN EN DAN IN EEN SUPERMARKT CITROENEN KOMEN KIEZEN EN OP 30 CM VAN MIJ KOMEN STAAN ??? ECHT NIET!

"Komaan hé. Moeten we nu echt IEDEREEN zijn hand komen vasthouden en zeggen wat er moet gebeuren  DENK ZELF NA !!! GEZOND BOERENVERSTAND. ANDERS KOMEN WE ER NIET ...WINKELS, SUPERMARKTEN, SLAGERS, BAKKERS, KLEDINGSZAKEN, DOE HET ZELF ZAKEN, .... DOE AUB WAT JE MOET DOEN!!!"

"Ik wil geen zaak meer binnenstappen waar ik me niet op mijn gemak voel zoals vandaag .... Ik ga een nieuwe #hashtag uitvinden : ....#IKKOOPNIETWAARIKMENIETVEILIGVOEL!!!! voila! Ik ben zelf een zelfstandige dus ik weet dat het nodig is om geld te laten ronddraaien maar niet ten koste van mensenlevens !!! KOMAAN HE !!!

"WEL EFFE FATSOENLIJK ZIJN HE !!! IKKE IKKE IKKE ? Het gaat hier even niet over IKKE. IK wil ook op reis. Ik wil naar een festival. Ik wil op restaurant. Ik wil naar mijn ouders. Ik wil mijn kinderen knuffelen die nu op kot zitten. IK wil op café ! Ik wil op een filmset mij amuseren met mijn vrienden . Ik wil vanalles !!! Maar dat gaat niet. Waarom niet ? .... DAAROM !!! Zoals de kindjes vroeger. WAAROM NIET PAPA? DAAROM NIET! omdat het moet. Nu ff. Het gaat niet over IK en de rest. Het gaat over anderen. Mensen die ik ken of niet ken. Enfin. Ik kan er een boom blijven over opzetten. ...."DUS .... NIEUWE HASHTAG ... #IKKOOPNIETWAARIKMENIETVEILIGVOEL!!!!!!!!"

Wat is jouw mening?

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiW2h0dHBzOi8vbmlldXdzMzY1LmJlL25ld3MvdG9tLXdhZXMtaXMtd29lc3Qtb3Zlci1wYWFyLXdla2VuLXppdHRlbi13ZS1pbi1lZW4tZWNodGUtbG9ja2Rvd27SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿