Jan Jaap Van der Wal werkte samen met verguisde Matthijs Van Nieuwkerk: “Ik was deel van het decor in 'DWDD' tot hij zei dat hij me er niet meer bij wilde” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2023年1月15日日曜日

Jan Jaap Van der Wal werkte samen met verguisde Matthijs Van Nieuwkerk: “Ik was deel van het decor in 'DWDD' tot hij zei dat hij me er niet meer bij wilde” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Jan Jaap Van der Wal werkte samen met verguisde Matthijs Van Nieuwkerk: “Ik was deel van het decor in 'DWDD' tot hij zei dat hij me er niet meer bij wilde”  Het Laatste Nieuws
  2. Drie sidekicks en een zeskoppige band: Jan Jaap van der Wal ziet het groots voor nieuwe talkshow  Het Nieuwsblad
  3. 'In Nederland had ik nooit verteld dat ik geen kinderen kan verwekken'  De Morgen
  4. Jan Jaap van der Wal fileert én viert het nieuws in eigen talkshow: “Wie mij niet leuk vindt, heeft een gigantisch probleem op zondag”  Gazet van Antwerpen
  5. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMivQFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovamFuLWphYXAtdmFuLWRlci13YWwtd2Vya3RlLXNhbWVuLW1ldC12ZXJndWlzZGUtbWF0dGhpanMtdmFuLW5pZXV3a2Vyay1pay13YXMtZGVlbC12YW4taGV0LWRlY29yLWluLWR3ZGQtdG90LWhpai16ZWktZGF0LWhpai1tZS1lci1uaWV0LW1lZXItYmlqLXdpbGRlfmEyMGRiMzU0Ny_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿