Harry eist dat koninklijke familie zich excuseert bij Meghan - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年1月15日日曜日

Harry eist dat koninklijke familie zich excuseert bij Meghan - Het Nieuwsblad

©  Utrecht Robin/ABACA

Sinds de release van zijn biografie is het al prins Harry wat de klok slaat. Ook in een recent interview met The Telegraph deed de hertog van Sussex nog enkele opvallende uitspraken. Zo richtte hij zich rechtstreeks tot de koninklijke familie en eiste een verontschuldiging aan Meghan.

Gilles LiesenborghsBron: The Telegraph

LEES OOK. Hij had nog maar één keer echt geweend om zijn moeder: onze man leest meer dan schandalen in boek prins Harry (+)

“Ik wou dat jullie met me om de tafel konden zitten, en in plaats van te zeggen dat ik waanvoorstellingen heb of paranoïde ben, in gesprek gaan met mij hierover. Ik wil dat er verantwoordelijkheid wordt genomen. En ik wil ook excuses aan mijn vrouw”, zei Harry in The Telegraph, zich rechtstreeks wendend tot zijn familie.

“Jullie weten wat jullie gedaan hebben en ik weet waarom jullie het gedaan hebben. En nu zijn jullie betrapt, dus wees maar gewoon eerlijk en dan kunnen we allemaal verder”, voegde hij eraan toe. Wat Harry daarmee precies bedoelt, is niet helemaal duidelijk, maar zijn woorden tonen eens te meer dat hij niet opgezet is met de gang van zaken in het Britse koningshuis.

In het interview zegt Harry ook dat als mensen eerder naar hem hadden geluisterd, dat er nooit zo een grote kloof zou zijn gegroeid tussen Meghan en de rest van de familie. “Het was allemaal zo vermijdbaar, maar ze konden het niet laten.”

LEES OOK. Harry schreef zijn boek voor de kinderen van William: “Een van hen zal, net als ik, de reserve worden”

Naar eigen zeggen hoopt Harry met zijn boek het koningshuis te hervormen, zodat niemand nog dezelfde “traumatische” ervaring moet meemaken als hij en zijn broer. De jongste zoon van Koning Charles zegt zich ook verantwoordelijk te voelen voor de kinderen van zijn broer William. “Ik weet dat sowieso een van die kinderen zal eindigen zoals ik, als de reserve. En dat doet me pijn. Het baart me zorgen.” Volgens hem was dat een van de motivaties om het boek te schrijven.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwMTE0Xzk0NjAzNTM30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿