Jacky Lafon: “Mijn vader deed dingen met ons die niet goed te praten zijn” - Het Belang van Limburg - Crune Blogs

Latest

2019年9月27日金曜日

Jacky Lafon: “Mijn vader deed dingen met ons die niet goed te praten zijn” - Het Belang van Limburg

Een erg geëmotioneerde Jacky Lafon heeft donderdagavond in het Vier-programma ‘Gert late night’ getuigd over het zware familiale geweld tijdens haar jeugd. “Ik heb veel slaag gekregen van mijn vader”, vertelde ze toen ze in bed lag met medepresentator James Cooke.

Ook haar moeder en zussen deelden vaak in de klappen. “Ik ben altijd bang geweest van mijn vader. Hij heeft dingen met zijn kinderen gedaan die eigenlijk niet goed te praten vallen, zo’n stoute dingen ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190927_04632620/jacky-lafon-mijn-vader-deed-dingen-met-ons-die-niet-goed-te-praten-zijn

0 件のコメント:

コメントを投稿