Rob de Nijs kondigt afscheid aan - De Standaard - Crune Blogs

Latest

2019年9月17日火曜日

Rob de Nijs kondigt afscheid aan - De Standaard

De Nederlandse zanger Rob de Nijs (76) kondigt in weekblad Privé aan dat hij stopt met zingen. Hij kreeg in het ziekenhuis immers te horen dat hij lijdt aan de ziekte van Parkinson, zo schrijft de Nederlandse krant De Telegraaf.

Door zijn diagnose ziet hij zich genoodzaakt een punt te zetten achter zijn zangcarrière. Wel wil hij het publiek eerst nog de ‘Rob de Nijs geven die ze gewend zijn’, zegt de zanger. ‘Ik wil nog een nieuwe cd maken en op een nette manier, na zestig jaar, afscheid nemen van het publiek. Ik maak mijn huidige tour gewoon af en dan volgt volgend jaar een afscheidstour langs alle provincies en een allerlaatste concert in Amsterdam, waar ik vandaan kom en waar alles voor me begon.’

De 76-jarige Rob de Nijs is bekend van successen zoals ‘Ritme van de Regen’, ‘Jan Klaassen de Trompetter’, ‘Dag zuster Ursula’, ‘Malle Babbe’ en ‘Banger Hart’.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.standaard.be/cnt/dmf20190917_04613127

0 件のコメント:

コメントを投稿