Na 11 jaar praten Els De Schepper en Marcel Vanthilt 'nipplegate' uit: “Ik dacht: wat doe je nu, idioot kind” - Het Belang van Limburg - Crune Blogs

Latest

2019年9月15日日曜日

Na 11 jaar praten Els De Schepper en Marcel Vanthilt 'nipplegate' uit: “Ik dacht: wat doe je nu, idioot kind” - Het Belang van Limburg

“Ik dacht meteen: maar wat doe je nu, idioot kind. Ik geneerde me kapot, maar zei niets. Els stapte door, ik ging weer zitten. Dat was het.” Presentator Marcel Vanthilt (62) kneep elf jaar geleden op een terrasje in de tepels van comedienne Els De Schepper (53). Nu pas wordt het hem duidelijk dat zij er toch meer mee zat dan hij dacht. “Ik verlamde voor een heel lange tijd naar mannen toe”, zegt ze in De Standaard, waar beiden het voorval voor eens en altijd uitpraten.

Het voorval gebeurde elf jaar geleden, op een fris Antwerps terrasje. Toen Els De Schepper langs het terras kwam waar Vanthilt zat, ging ze vriendelijk hallo zeggen. Toen hij opstond, zag hij dat haar ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190915_04609625/na-11-jaar-praten-els-de-schepper-en-marcel-vanthilt-nipplegate-uit-ik-dacht-wat-doe-je-nu-idioot-kind

0 件のコメント:

コメントを投稿