James Hetfield laat zich opnieuw behandelen voor zijn verslaving, Metallica stelt tournee uit - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2019年9月28日土曜日

James Hetfield laat zich opnieuw behandelen voor zijn verslaving, Metallica stelt tournee uit - VRT NWS

In een interview in "The Joe Rogan experience" (zie hieronder) in 2016 legde de gitarist openhartig uit dat angst zijn grote drijfveer was om af te kicken. "Mijn gezin verliezen, dat joeg me het meeste schrik aan. Dat was de bodem die ik bereikt had. Mijn vrouw zette me het huis uit, ik woonde in mijn eentje ergens. Ik wilde dat niet."

Hetfield wilde niet dat zijn gezin - met twee dochters en een zoon - uit elkaar viel zoals hij dat had meegemaakt. Hetfields vader verliet hem, zijn moeder stierf en hij moest bij zijn broer wonen. De frontman slaagde erin af te kicken. Daarbij was communicatie cruciaal, volgens hem. "Ik ben al 15 jaar nuchter", gaf hij in datzelfde interview nog mee.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/28/james-hetfield-opnieuw-opgenomen-in-afkickkliniek/

0 件のコメント:

コメントを投稿