Britse prins Andrew spreekt over sekszaak en banden met miljardair Epstein: "Ik kan mezelf wel voor de kop slaan" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2019年11月16日土曜日

Britse prins Andrew spreekt over sekszaak en banden met miljardair Epstein: "Ik kan mezelf wel voor de kop slaan" - VRT NWS

Prins Andrew bevestigt dat hij in het huis van de veroordeelde miljardair was. "Ik kan mezelf wel voor de kop slaan", zegt de prins tegen de Britse openbare omroep BBC. Hij noemt het "onbetamelijk voor een lid van de koninklijke familie", want de Windsors hanteren "hoge standaarden". Andrew stelt dat hij zijn familie heeft teleurgesteld. "Op het moment zelf voelde het juist aan, maar ik geef toe dat mijn oordeel wellicht gekleurd werd door mijn neiging om eervol te zijn."

Bekijk hier de eerste beelden van het interview:

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiVWh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAxOS8xMS8xNi9wcmlucy1hbmRyZXctb3Zlci16aWpuLWNvbnRhY3Rlbi1tZXQtZXBzdGVpbi_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿