Klaasje van K3: 'Ik ben gebroken, dit raakt me heel erg' - Nieuws365 - Crune Blogs

Latest

2019年11月15日金曜日

Klaasje van K3: 'Ik ben gebroken, dit raakt me heel erg' - Nieuws365

[unable to retrieve full-text content]

  1. Klaasje van K3: 'Ik ben gebroken, dit raakt me heel erg'  Nieuws365
  2. K3 maakte meest persoonlijke plaat tot dusver: “Bij dat liedje over Alzheimer zijn er traantjes gevloeid”  Het Laatste Nieuws
  3. Hanne én Klaasje van K3 verloren een grootouder door alzheimer: nieuwe plaat moet dementie bespreekbaar maken  Het Nieuwsblad
  4. Tranen bij K3 tijdens opname liedje over alzheimer: “Ik zag mijn oma weer, dat was heel intens”  Gazet van Antwerpen
  5. K3 doet kinderen dromen: Hanne, Marthe en Klaasje geven verrassingsoptreden in basisschool OLV Presentatie  Het Laatste Nieuws
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiTmh0dHBzOi8vbmlldXdzMzY1LmJlL25ld3Mva2xhYXNqZS12YW4tazMtaWstYmVuLWdlYnJva2VuLWRpdC1yYWFrdC1tZS1oZWVsLWVyZ9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿