Etienne koos dan wel voor Rebecca in 'Boer zkt vrouw', maar zo overtuigd lijkt hij niet: “Ik schrijf Sabine nog niet af” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年11月19日火曜日

Etienne koos dan wel voor Rebecca in 'Boer zkt vrouw', maar zo overtuigd lijkt hij niet: “Ik schrijf Sabine nog niet af” - Het Nieuwsblad

Etienne koos dan wel voor Rebecca in ‘Boer zkt vrouw’, maar zo overtuigd lijkt hij niet: “Ik schrijf Sabine nog niet af”

Foto: Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

De eerste kus mag dan wel een feit zijn tussen Rebecca en suikerboer Etienne, helemaal overtuigd van zijn keuze lijkt hij niet. Dat blijkt uit een interview met de kandidaat uit ‘Boer zkt Vrouw’ in ‘Dag Allemaal’. “Ik heb Sabine nog niet afgeschreven”, reageert hij.

Een echte keuze had Etienne niet, toen het moment van de waarheid was aangebroken in ‘Boer zkt Vrouw’. De blonde Sabine had immers al een tijdje laten merken dat het rustige leven in Kaapverdië haar angst inboezemde. Toen ze dat ook aan Etienne liet weten, kwam zijn keuze voor Rebecca dan ook niet als een verrassing voor de kijkers. Met een eerste kus liet zij enthousiast weten dat ze de toekomst al helemaal zag zitten.

LEES OOK. Boer Gerard blijft alleen achter: “Lesje geleerd, voortaan zijn mijn lakens schoon”

Maar Etienne richt nog niet al zijn pijlen volledig op Rebecca, zo blijkt na het interview uit ‘Dag Allemaal’, want Sabine is nog niet weg uit zijn gedachten. “Ze was aan het wegkwijnen, maar dat had niets met mij te maken, wel met de druk die het programma met zich meebrengt en de voor haar te rustige omgeving. Het had echt weinig zin dat Sabine nog langer op Kaapverdië was gebleven, want dan was er zeker iets gebroken tussen ons. Het was een grotere daad van liefde om te zeggen: ‘Ga maar’”, besluit hij.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMTkxMTE5XzA0NzI1MDE40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿