Kelly Pfaff waarschuwt voor valse profielen: “Iemand geeft zich uit voor mijn zus en heeft iedereen geblokkeerd” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年2月25日木曜日

Kelly Pfaff waarschuwt voor valse profielen: “Iemand geeft zich uit voor mijn zus en heeft iedereen geblokkeerd” - Het Nieuwsblad

Het internet telt tal van valse profielen. Haast iedere dag waarschuwen bekende gezichten hun volgers voor nepaccounts, van Natalia tot Kürt Rogiers. Ook Kelly Pfaff trekt aan de alarmbel. Iemand geeft zich op sociale media uit voor haar zus Lyndsey.

“Lieve vrienden, ik wil even iets zeggen dat ons heel veel verdriet en pijn doet”, vangt het bericht van de Facebookpagina De Pfaffs Pfaff aan. “In onze vriendenkring is een jonge vrouw aan het vechten voor haar leven. Corona heeft haar in haar macht.” Was getekend: Lyndsey Pfaff.

Kelly Pfaff (43) trok deze week naar sociale media om haar volgers te waarschuwen. Het bericht werd niet geplaatst door haar zus. “Catfish alert”, schrijft Pfaff op haar eigen kanalen. “Iemand geeft zich uit voor mijn zus en heeft iedereen geblokkeerd van de familie, zodat wij haar/zijn malafide zaken niet zouden zien. Gelieve te rapporteren, en laat daar ook gerust een berichtje achter zodat andere mensen die hen volgen dit zeker ook lezen en zien. Bedankt!”

Ook haar echtgenoot Sam Gooris (47) liet van zich horen. De afgelopen dagen kregen verschillende mensen vriendschapsverzoeken in zijn naam. “Negeren, dat ben ik niet”, schrijft hij op Facebook. Wel heeft hij nog een boodschap voor de oplichters. “Heel veel succes en plezier zolang het duurt, want als ik te weten kom wie je bent gaan we samen boterhammekes eten met warme melk. Dat is namelijk gezond voor uw tandjes. Vele kusjes, Sam.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjEwMjI1XzkzNzU2MjI50gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿