De laatste etappe in 'Big brother' is ingezet: nog maar drie kandidaten over - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年4月7日水曜日

De laatste etappe in 'Big brother' is ingezet: nog maar drie kandidaten over - Het Nieuwsblad

De laatste etappe in ‘Big brother’ is ingezet: nog maar drie kandidaten over

Op de valreep verliet vandaag nog één van de kandidaten het Big brother-huis.

Wie ‘Big brother’ enkel op televisie volgt, krijgt het nieuws maar later te horen. Maar wie vandaag de livestream in de gaten hield, zag hoe de laatste drie kandidaten zich plaatsten voor de finale. Op de valreep viel er nog één iemand af.

Na de vorige liveshow werd aan de kijkers van Big brother gevraagd op hun lievelingsbewoner te stemmen. De persoon die het minst aantal stemmen kreeg, moest het huis verlaten. Op een zucht van de finale. Het was de Nederlandse Michel (36) die onverbiddelijk naar huis werd gestemd, tot verrassing van z’n vrienden. Die ongelukkige blijkt de Nederlandse persoonsbeveiliger Michel (36) te zijn. “Ik vertrek honderd procent met opgeven hoofd”, klinkt het na de bekendmaking.

“Erg dat hij zo afscheid moet nemen”, klonk het bij Nick (31). “Ik kan niet geloven dat hij echt weg is.” Eén ding is zeker: Nick gaat z’n bruur missen tijdens de eindspurt. Michel zelf stapte alvast met opgeheven hoofd de buitenwereld opnieuw tegemoet. “De afgelopen twee weken voelde ik me hier toch niet lekker in m’n vel. Dus ik heb er vrede mee”, zei hij tegen Nick, Liese en Jill. “Ik heb nergens spijt van en ik had het spel niet anders willen spelen. Het was een bizar, mooi avontuur en ik gun het jullie alle drie even veel.” Rest ons nog één ding: de finale.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjEwNDA2Xzk0ODMwNzE30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿