Julie (34) na exit: “Door 'Big brother' heb ik het verlies van mijn papa een plaats kunnen geven” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年4月3日土曜日

Julie (34) na exit: “Door 'Big brother' heb ik het verlies van mijn papa een plaats kunnen geven” - Het Nieuwsblad

Na tien weken zit het experiment dat ‘Big brother’ heet erop voor Julie Vanderzijlen (34). Dat ze de finale net niet gehaald heeft, daar kan ze vrede mee nemen. “Mijn tijd is gekomen”, stelt ze. Ook al had ze met tennisster Yanina Wickmayer een stemmenronselende schoonzus achter zich staan. “Yanina en ik hebben een heel hechte band. Zij was echt een steun voor mij toen papa overleed.”

“Ik ben blij”, zegt Julie als we haar spreken. “Ik heb net mijn kinderen teruggezien en kunnen knuffelen. Dat was zo fijn.” Blij is ze ook dat ze zo lang in Big brother heeft gezeten. Afgelopen dinsdag ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjEwNDAyXzk1MjI1Nzkz0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿