Prins Charles spreekt natie toe: “Mijn lieve vader was heel speciaal” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年4月11日日曜日

Prins Charles spreekt natie toe: “Mijn lieve vader was heel speciaal” - Het Nieuwsblad

De Britse troonopvolger prins Charles (72) heeft zich zaterdag, daags na het overlijden van zijn vader prins Philip, voor het eerst in de openbaarheid laten zien. Hij dankte de Britten voor hun massale medeleven.

“Zoals u zich kunt voorstellen, missen mijn familie en ikzelf mijn vader enorm”, aldus Charles in een verklaring op televisie. “Mijn lieve vader was een heel bijzonder mens. Ik denk dat hij aangedaan zou zijn door de vele reacties en ontroerende dingen die over hem gezegd worden.” De familie is hiervoor “zeer dankbaar”.

Prins Philip overleed vrijdag op 99-jarige leeftijd in het kasteel van Windsor. Volgende zaterdag vindt er ook de begrafenis plaats.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjEwNDEwXzk2Mzg0NDEz0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿