Thomas (31) kroont zich tot Robinson 2020: “Wc-papier heb ik gemist! Toen iedereen hier ging hamsteren, ben ik een paar extra rollen gaan halen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年5月1日金曜日

Thomas (31) kroont zich tot Robinson 2020: “Wc-papier heb ik gemist! Toen iedereen hier ging hamsteren, ben ik een paar extra rollen gaan halen” - Het Nieuwsblad

Na 32 dagen zit Expeditie Robinson België versus Nederland erop. Zelfstandig elektricien Thomas Roobrouck (31) uit het West-Vlaamse Vichte was de beste overlever in het survivalprogramma op Vier. “Ik heb echte vreetbuien gehad toen ik weer thuis. Je kon me vergelijken met een zwangere vrouw: ook al moest ik er een uur voor rijden, ik moest het hebben.”

“Je begint eraan en weet nooit hoe ver je zal komen. Fysiek en mentaal ben je uitgeput, je mist het thuisfront. De winst is een mooie beloning, dat het allemaal niet voor niets is geweest.” Thomas Roobrouck ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNDMwXzA0OTQxMjQx0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿