Gustaph in finale van Songfestival: "Ongelofelijk blij, ik wil niks liever dan mensen trots maken" - VRT.be - Crune Blogs

Latest

2023年5月12日金曜日

Gustaph in finale van Songfestival: "Ongelofelijk blij, ik wil niks liever dan mensen trots maken" - VRT.be

Zanger Gustaph is ongelofelijk blij en trots dat hij het tot in de finale van het Songfestival heeft geschopt. De warmte van het publiek in de zaal en in België was duidelijk voelbaar. "Wat mij veel deugd doet, want ik wil niks liever dan de mensen trots maken." En wat nu, zaterdag? "Ik heb een goed team rondom mij, ik heb er vertrouwen in dat we dat gaan nailen."

Het is Gustaph en zijn team gelukt: "Because of you" staat zaterdag in de finale van het Songfestival. Samen met zangeressen Chantal, Monique en Sandrine en ballroomdanseres PussCee West maakte hij er op het podium een energiek feestje van, dat op luid applaus en gejoel van het publiek onthaald werd. Bij het afroepen van de finalisten was het nagelbijten, tot België als vierde finalist uit de bus kwam. Een moment van ontlading bij Gustaph en de rest van Team Belgium.

"Ik was ongelofelijk blij", vertelt Gustaph na afloop aan VRT NWS. "Ik ben onmiddellijk in tranen uitgebarsten, zoals je kon zien. De afgelopen weken heb ik al veel geweend, dus dat is niks om verbaasd over te zijn", lacht hij."In mijn vorige ervaringen met Sennek en Hooverphonic (toen hij achtergrondzanger was, red) merkte ik de gewoonte om een camera bij iemand te zetten als afleidingsmanoeuvre. Ze stonden voor ons, en ik dacht: "Dat gaat het dus niet zijn." En dan waren wij het toch. Ik was ongelofelijk blij en fier."

Gustaph zette met zijn performance de zaal in vuur en vlam, wat niet alleen te merken was bij het publiek, maar ook bij de pers. De warmte van het publiek was voelbaar, zegt de zanger. "En ook voor mij het bewijs: ik ben een performer. Ik perform al 20 jaar, het publiek maakt mij beter in die zin dat ik mij nog meer wil bewijzen en smijten."

"We gaan dat nailen zaterdag"

Ook in België is volop meegeleefd. "Ik heb mijn sociale media al een paar uur niet meer kunnen checken, maar ik voelde vooraf al dat er opeens wel een trots was. Wat mij heel veel deugd deed, want ik wil niks liever dan de mensen trots maken."

Ik ga er alles aan doen om iedereen thuis fier te maken.

Gustaph

En nu dus op naar de finale op zaterdag, waar Gustaph in de tweede helft zal aantreden. "In principe mag dat niet uitmaken, maar volgens de statistieken scoren artiesten in de tweede helft beter."

Hoe gaat Gustaph zich nu voorbereiden? "Op tijd in mijn bed kruipen", klinkt het. "Ik heb een goed team rondom mij, ik heb er vertrouwen in dat we dat gaan nailen zaterdag. Ik ga er alles aan doen om iedereen thuis fier te maken. We springen eruit met ons soort nummer, de energie en de boodschap. Ik denk wel dat we de kans hebben om een positief resultaat te creëren."

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiZGh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMy8wNS8xMi9ndXN0YXBoLW9uZ2Vsb2ZlbGlqay1ibGlqLWlrLXZvZWwtZGUtd2FybXRlLXZhbi1oZXQtcHVibGllay_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿