'Huis gemaakt'-deelnemers Younes en Eline zijn geen koppel meer - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年5月2日火曜日

'Huis gemaakt'-deelnemers Younes en Eline zijn geen koppel meer - Het Nieuwsblad

Younes en Eline zijn uit elkaar© VTM

Slecht nieuws voor Younes (29) en Eline (26) uit ‘Huis Gemaakt’. Het koppel dat vorig jaar nipt de finale van het VTM-programma verloor, is geen koppel meer.

Younes Jaadane en Eline Lambrix waren de publieksfavorieten uit het tweede seizoen van het renovatieprogramma ‘Huis gemaakt’.

Ze hadden een sterke band waren daarom erg geliefd. “Na het programma zijn er veel dingen gebeurd die voor mij onaanvaardbaar waren”, schrijft Eline op Instagram. “Ik heb hier niet om gevraagd, ik heb het niet op deze manier gewild. Maar ik bevestig dat Younes en ik uit elkaar zijn.”

Het Limburgse duo was meer dan drie jaar een koppel. Eline heeft al een dochtertje uit een eerdere relatie. “

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwNTAxXzk1MjgyODEw0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿