Regi zegt niet nee tegen baby met nieuwe vriendin Kristel - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年5月5日金曜日

Regi zegt niet nee tegen baby met nieuwe vriendin Kristel - Het Nieuwsblad

Regi en Kristel.© rr

Onlangs verloofde muzikant Regi Penxten zich met Kristel Hubeny. Volgend jaar willen ze trouwen. En dan een baby? Regi zegt er geen nee tegen.

POM

In een gesprek met Het Laatste Nieuws over de nieuwe single die hij opnam met Maxine, sprak Regi ook even over zijn privéleven. Midden februari maakt Regi Penxten (46) bekend dat er een nieuwe liefde in zijn leven is: Kristel Hubeny (34) uit Genk. Twee jaar geleden scheidde de muziekmaker van Elke Vanelderen (44), na negen jaren huwelijk. Het koppel heeft twee kinderen: Ellie Martha (9) en Renée (6).

LEES OOK. Dit is de nieuwe vriendin van Regi: “Ik kon de vrouw van mijn leven toch moeilijk laten lopen?”

Regi’s nieuwe vriendin heeft een dochtertje Julia (7). Daarover zei Regi een tijd geleden in onze krant: “Een heerlijk kind! Ellie Martha en Renée zijn twee dagen per week bij mij: op zondag en maandag. Je kan op voorhand niet inschatten hoe kinderen op elkaar reageren in een nieuw samengestelde familie. Gelukkig klikken de meisjes ongelofelijk goed. Sinds Kristel er is, zijn we opnieuw een echt gezin.”

Op de vraag of het koppel een eigen kind wil, zegt Regi: “Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen meer wilde, maar nu zeg ik niet langer ‘nee’. Alleen moeten we er dan wel niet meer te lang mee wachten. Dus mocht er nog een kindje komen, dan zeker na ons huwelijk. En al zeker geen zwangerschap daarvoor. We zijn verliefd en willen trouwen in volle verliefdheid.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwNTA1XzkyMzU2ODgw0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿