MNM-presentatrice Julie Van den Steen kondigt afscheid aan: 'Ik ga iets anders doen' - De Standaard - Crune Blogs

Latest

2019年5月29日水曜日

MNM-presentatrice Julie Van den Steen kondigt afscheid aan: 'Ik ga iets anders doen' - De Standaard

Julie Van den Steen stopt met de Ochtendshow op MNM. Dat kondigde ze samen met Peter Van de Veire aan tijdens het ochtendprogramma in ‘De grote Peter Van de Veire ochtendshow’.

Woensdagochtend was het de (voorlopig) laatste keer dat Julie Van den Steen op de radio te horen was. Ze stopt met de ochtendshow waar ze al vijf jaar lang sidekick is van Peter Van de Veire.

De 26-jarige radiopresentatrice vindt het tijd voor iets anders, en ook tijd om bij te slapen. ‘Ik heb hier zoveel mooie kansen gekregen’, zei ze emotioneel. ‘Ik heb zoveel geleerd, zalige, interessante mensen leren kennen, gelachen, gehuild en boos geweest. Al heeft dat laatste ook wat te maken met het feit dat mijn wekker elke dag om drie uur in de ochtend afgaat.’

Nieuwe uitdaging

Ze bedankte Peter Van de Veire voor de kansen die ze heeft gekregen. ‘Merci om mijzelf te laten ontdekken, me te laten ontdekken dat ik het kan. Merci om mij te doen lachen. Je bent mijn mediapapa, een vriend. Dit was de beste ochtendshow van Vlaanderen. Maar eerst ga ik even rusten, en niet opstaan voor negen uur. Maar ik ga iets anders doen, een nieuwe uitdaging. Ik zie jullie allemaal graag, ik ga jullie hard missen. Tot snel.’

Peter Van de Veire kon tijdens de uitzending niet veel anders uitbrengen: ‘Graag gedaan’. Julie draaide vervolgens een van haar lievelingsplaatjes: Everybody’s Free (To Wear Sunscreen) van Quindon Tarver.

In een persbericht zegt Van de Veire aan zijn sidekick dat ‘mensen met jouw talent moeten uitvliegen’. ‘Merci voor dit wonderlijke avontuur en vooral: enorm veel succes met het boeiende vervolg.’

Hoe haar vertrek bij MNM zal opgevangen worden, is niet bekend. MNM laat weten dat het tijdens de zomer tijd gaat nemen om de plannen voor De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow uit te werken. ‘We zagen Julie ontzettend sterk groeien als radiomaker’, zegt nethoofd Rino Ver Eecke. ‘Kansen geven betekent ook loslaten. Julie kiest ervoor om haar vleugels uit te slaan. We zien haar met spijt ons warme nest verlaten.’

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます http://www.standaard.be/cnt/dmf20190529_04436385

0 件のコメント:

コメントを投稿