Marie Verhulst is het nieuwe baasje van Samson: “Ik dacht dat papa een grapje maakte toen hij het vroeg” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2019年12月22日日曜日

Marie Verhulst is het nieuwe baasje van Samson: “Ik dacht dat papa een grapje maakte toen hij het vroeg” - Gazet van Antwerpen

Zeg niet langer ‘Samson & Gert’, maar ‘Samson & Marie’. Marie Verhulst (24) volgt haar vader Gert (51) op als het nieuwe baasje van ’s lands bekendste hond. Ze kwam uit een grote rode cadeaudoos tevoorschijn tijdens de eerste afscheidsshow van het iconische duo. “Papa vroeg het me na een etentje. Ik dacht eerst dat hij een grap maakte”, zegt het kersverse bazinnetje van Samson.

“Ik ben heel blij dat ik dit nieuws eindelijk mag delen. De vraag kwam anderhalf jaar geleden al. Dat stilhouden was niet vanzelfsprekend. Zelfs de crew wist niet wie papa zou opvolgen. Het moment waarop ik uit een groot cadeau kom, hebben we zelfs niet gerepeteerd.” Want zo kwam Marie Verhulst tevoorschijn tijdens de eerste afscheidsshow van Samson & Gert. De hele tijd zat ze te wachten in een gigantische rode cadeaudoos, om er aan het einde van de show uit te springen en meteen haar eerste liedje te zingen met haar nieuwe hond, Samson.

Al is Samson niet zo nieuw voor haar. “Ik regisseer al vier jaar de kerstshows mee, ik ben met Samson vertrouwd”, zegt ze. “Ik heb wel enkele oude afleveringen opnieuw bekeken. Het zijn grote schoenen om te vullen, maar toch gaf papa me geen richtlijnen of tips. Ik ga vooral proberen om geen exacte kopie te worden van mijn vader.” Wat vaststaat, is dat er toekomst is voor Samson en Marie. “Het is de bedoeling dat ik dit jaren ga doen. Niet zomaar een jaartje en daarna weer wat anders.”

Studio 100 en zijn projecten zijn dus geen onbekend terrein voor dochter Verhulst. Naast de kerstshows, presenteerde ze vorig jaar ook De Grote Sinterklaasshow mee. En dat ze kan zingen, dansen en acteren bewees ze al met haar rol als Charlie in de populaire jeugdreeks Ghost rockers. Sinds 2018 is ze eveneens aan de slag bij Studio 100 TV als presentatrice en schermgezicht. En nu mag ze dus ook de versprekingen van Samson corrigeren.

Familie

“Het is niet de bedoeling dat je nog veel vragen aan mij stelt. Ik verdwijn”, zegt Gert Verhulst grappend na de show. Maar we willen toch wel graag weten waarom hij voor Marie koos? “Ze kende iemand binnen het team, dat helpt. (lacht) En zo blijft de hond binnen de familie." “Papa vroeg het mij informeel, na een etentje”, zegt Marie. “Ik dacht eerst dat hij een grap maakte.”

Of er nu ook een nieuwe tv-reeks in het nieuwe duo zit, is nog niet zeker. Wel komt de eerste single met Marie weldra uit. “Alle opties liggen open. We gaan eerst de tachtig shows afwerken. En het eerste liedje met Marie, dat in de voorstelling zit, gaan we uitbrengen als single”, zegt Gert. Je heel ondeugende, maar lieve hond na dertig jaar achterlaten bij een nieuw baasje, dat dan ook nog eens je dochter is. Het moet toch wat doen met een mens. “Het was een emotionele voorstelling”, beaamt Verhulst. “Half emotioneel, eigenlijk. Bij de laatste voorstelling wordt dat vermoedelijk héél emotioneel. Natuurlijk ga ik het missen. Was dat niet zo, dan zou dat betekenen dat ik het te lang heb gedaan.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiYWh0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAxOTEyMjFfMDQ3NzgwODIvbGl2ZS12b2xnLWhpZXItd2llLWdlcnQtb3B2b2xndC1hbHMtYmFhc2plLXZhbi1zYW1zb27SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿